En väldigt lång dag...

2010-12-16 @ 18:49:51

Hej i dag känns det som dagen aldrig skulle ta slut. Klev upp kl kvart över fem och va på förskolan kl halv sju för att droppa av Ingrid och sedan bege mig till jobbbet och i dag va jag med ettorna =). Gissa va som stog på schemat, haha pyssel hela dan i princip,men de gick bra de va rätt kul till min förvåning och barn i den åldern tycker ju allt man gör är fint, resultatet blev en sned och vind strut.

 

I bland blir jag galen av att inte ha bil som i dag när jag skulle behöva åka o handla men det sket sig orkar verkligen inte pulsa i snö med en bobb och en femåring på.

Stack hem till syster på grötmiddag i stället, tack för de.

Nu sitter vi och väntar på julkalendern och har precis badat båda två?=


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback