Glöggkväll

2010-12-17 @ 22:08:19

Har precis kommit hem efte en jätte mysig kväll me tjejerna <3 vi spelade spel och bytte julklappar och tack Mikkis för fina julklappen=)

Kvällen va lugn med enbart saftglögg då vi hade preggo me oss (karolin är på tjocken)

Mikkis som vanligt vill aldrig va me på kort så korten blev ju inge vidare. Gissa vem som vann på yatzy hehe jag såklart jag regerar verkligen i det=) men så skulle vi spela tecken och det har jag aldrig gjort så man kunde tro jag va efterbliven eller nå...

Tycker verkligen inte om att gå själv ute på kvällen så jag ringde upp Marko så han fick göra mig sällskap i tele tills jag mådde dörren.

Nu ligger jag o Affe i soffan och myser och ska snart göra kväller följt av en lång sovmorgon.

Ha en fortsatt bra kväll puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback