Gott nytt år

2010-12-31 @ 11:40:41

I dag är det årets sista dag och jag sitter och sumerar året som gott.

Året har innefattat både motgångar och framgångar och då tänker jag främst på min utbildning och arbete.

Jag har lovat mig själv att inte avge löften men däremot mål som jag vill uppnå i och med det nya året.

1. Jag och Ingrid ska försöka att låta bli godis och i stället bara äta chips och dricka loka och skippa det onödiga sockret. Jag ska försöka med en ny diet som går ut på att äta fett och inga kolhydrater.

2. Bli mer egoistisk tänka mer på mig själv göra saker för min egen skull och rå om mig själv.

3.Bli mer hälsosam med fler promenader, massage och mindre stress.

                        JAG ÖNSKAR ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback