Julpyssel

2010-12-15 @ 20:11:34

                                                                 



Jag har faktiskt rätt dåligt samvete för att jag inte är en perfekt mamma som är duktig på att pyssla,
helt ärligt jag tycker de är skittråkigt...samma med att baka men de kan jag men det är ju så tråkigt och sen äter jag bara upp det på en gång.

De där me att spara för att om man får besök de funkar inte hos oss, kan vara brist på karaktär...

Får lite smått ångest över att alla är så husliga och ska vara så duktiga me sitt pysslande är de bara jag som verkligen lägger de på hyllan och väntar till Ingrid ber mig om de, är oerhört tacksam över att förskolan tar en stor del av den biten.

I helgen ska vi dock ge oss på lite godis och saffrans biscotti och hoppas att vi kan spara en kola till jul =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback