Katastrof

2010-12-29 @ 16:33:42

Hmm att jag aldrig lär mig!!

Tänk en bild framför er på en flodhäst i Kate Moss bikini... ja så kan man säga att jag ser ut just nu min bikini från i somras är på tok för lite och kanske inte så konstigt med + 8 kg så är de rätt logiskt men tror ni jag tänkt på de,näääää

Har inte badat sen i somras så jag har lixom inte lagt stor vikt vid att jag haft den liggande i garderoben men nu för en timme sen skulle den på, och jag fick verkligen en CHOCK i spegeln med tuttar som är nästintill dubbel så stora och en rumpa som mest passar på två personer...

Tur att de bara kommer vara tjejer där i kväll men jag kommer därmot inte bjuda på nån bikini bild.

Men jag kommer att fota lite och visa hur mysigt de är där och kanske ett kort på de andra pumorna om de vill leka slitz ;)

Ha en fin kväll over and out<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback