Kväll

2010-12-27 @ 19:38:09

phuu nu är de kväll...man känner verkligen av att det är lov och ledighet för dagarna går sakta och man hinner så mycket jämfört me annars.

Lisa och Tindra stannade på middag, kyckling fajitas =) och barnen lekte på som bara den men man undrar ju hur två barn kan lyckas stöka ner och verkligen riva fram allt!! men huvusaken de har skoj och städer efter sig. Prata me Karro tidigare och de undrade om vi hade lust att dra ner till sthlm till nyår , visst de låter jätte skoj men har lovat mamma och pappa men jag ska bestämma mig i morgon.
Skulle va kul att se hur Linus bor och skoj för barnen att få leka lite eftersom Xander kommer flytta inom kort så de känns som vi måste ta tillvara på de tillfällen som ges. Även om inte de ska flytta långt så blir de inte att ses dagligen. Det kommer att bli tomt när de flyttar :(

Nu har jag precis nattat Inga och ska invänta program på tv nån svensk serie som skulle börja i kväll.
Bjuder på lite bilder nedan, Inga äter typ ingen mat utom köttbullar och korv så hon gjorde en egen fajitas med köttbullar och enligt henne hade jag gjort sååå god mat, jodå i bland kan man lyckas, mamma scan och fajitasbröd, jodu de är matlagning på avancerad nivå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback