Liten sjukling

2010-12-21 @ 18:44:04

Hej i dag när jag slutat så snabbade jag mig upp på coop för att handla innan jag hämtade Ingrid. Precis när jag började så ringde tele och det va Lisa som va på dagis och hon berättade att Ingrid va sjuk. Så de va bara att snabba sig hem och mycket riktigt möttes jag av en sjuk liten tjej som låg på soffan och vilade.

Det är sällan Ingrid är sjuk men när hon väl blir de får hon väldigt hög feber och hon är livrädd för att ta medecin så jag har provat verkligen allt men inget går i. Inte helt lätt att tvinga i en femåring. Syster kom me glass och fick då hjälp med att hålla i Ingrid så vi kunde tvinga i henne medecin. Förhoppningsvis så kommer febern ge me sig inom kort, då jag redan ser en förbättring att hon inte alls kokar längre.

Vi har sovit i två timmar nu och nu ska jag baka lite scones så vi får någonting i magen förutom glass och dricka.

Kram och ha en fortsatt trevlig kväll sådär dagarna innna jul


Kommentarer
Postat av: Remikatinka

Excellent site!

2011-10-19 @ 11:11:48
URL: http://remikatinka.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback