Näst sista dagen på året

2010-12-30 @ 19:15:12



I dag är de näst sista dagen på året och jag har bestämt mig för att ha vissa mål uppsatta under 2011 men mer om de i morgon, måste fundera mer =)

Har varit och handlat lite till morgon dagen vi blir hemma hos mamma och pappa och firar med god mat och dryck och spenderar natten i västbyggeby. Nyårsplanerna har sett likadant ut sedan jag fick barn för jag är ensam me henne till största del, visst skulle hon kunna va hos pappa sin eller mormor och morfar men nyår känns inte lika viktig som när man va tjugo då de planerades i förväg de skulle va kläder, smink, hår och vilken dricka man skulle ha.

Nu myser jag helst tillsammans me de människor som står nära oavsett om de är vänner eller släkt

Kommer ni avlägga några nyårslöften??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback