Ohhh va skönt nu är de klart

2010-12-22 @ 20:30:01








Oj vilken dag och vad mycket jag hunnit med.... Började som sagt städa och de tog verkligen längre tid än jag trodde men nu är de skinande rent och all tvätt är klar me.

Hade Ingrid till hjälp och de va så gulligt för hon ville göra julfint hon me =) Hann även ut me Affe ett par ggr mellan jag gnodde på.

I dag har vi även hunnit med och baka ny kola eftersom vi inte kunde hålla oss och åt upp den förra satsen. Vi bakade oxå jätte goda saffrans biscotti.

Nu är både jag och Inga trött efter en lång dag vi ligger i soffan som två slakt jag sitter och väntar på att håret ska torka jag slängde i en ny färg och ärligt det ser ut som skit än så länge.

Ha en bra kväll puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback