seg dag

2010-12-18 @ 22:39:21

I dag har dagen tillbringats mestadels på rygg, inte många knop gjorda här inte. Jag som hade planerat att hinna så mycket men jag har sovit och sovit hela dagen nästan men jag anser att man måste lyssna på kroppen och låta den styra i bland.

Va faktiskt upp till tempo för en snabb handling och då ringde Johan (Ingrids pappa) och frågade om han fick hämta henne o ha henne över natten, vilket han självklart fick.

Har tillbringat kvällen hemma hos bästa Lisa och surrat massa strunt även hon va barnledig, så skönt att umgås i bland utan att barnen pockar på uppmärksamheten.

Va precis ut me Affe på kvällskissen och ska snart krypa ner under täcket och sova så skönt och får hugga tag i de saker som jag skulle gjort i dag som tex pluggandet och jaga dammråttor.

Godnatt och sov gott

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback