Skridskor

2010-12-27 @ 10:13:22

Godmorgon!!

I dag tog vi sovmorgon så sköönt jag lurade Ingrid att de va natt när hon vaknade så vi somnade om. Pratade just me Lisa om vad vi skulle hitta på i dag vi bestämde att vi ska gå och åka skridskor på ishallen.

Vet ärligt inte om jag vågar åka då jag inte åkt sedan i sjuan, jag provade i forsbacka en gång när Ingrid va liten och de slutade i katastrof!!! jag vet inte om jag har mod nog att skämma ut mig.

Nu ska jag ta och röja upp lite i rövarkulan innan vi gör oss klara, fattar inte hur de kan bli rörigt på enbart en dag....

Återkommer senare med bilder från dagens bravader.

Ha en fin dag alla vänner, btw har nån jäkel snott min spade som jag skottat med varje dag så nu kommer man knappt ut ur porten, grrrrr låt andras saker vara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback