Söndag

2010-12-19 @ 10:35:27

Tjohoo nu närmar sig julen med stormsteg =) Har just vaknat av åter en sovmorgon har nästan sovit ett dygn och känner mig utvilad och de va inte igår.

Fick just samtal från Johan att Ingrid hade utbrott och ville hem till mamma men jag sa att han skulle muta henne med Sean Banan ( ja de är de enda som går hem här hemma just nu) så de skakas mycket rumpa här hemma.

Listan med att göra saker växer tyvärr och dagens är att diska, ja fy sjutton har inväntat att berget av disk ska försvinna under natten, men icke de stod kvar så fint där när jag vaknade. Snabeldraken ska få göra sitt den med. Ska även kila ner i tvätts o kolla om de finns nå tvätttid i kväll.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och vänta på att lusten att börja ska infinna sig.

Och vet ni det är bara fem dagar kvar till jul whohoo

Puss och kram julegran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback