Spindel fobi

2010-12-14 @ 22:09:23

I kväll har vi haft spindel safari här hemma eller rättare sagt jag har letat en spindel.

Ingrid kom inspringande till mig helt hysterisk att en spindel hade attackerat henne, stackarn är så rädd för spindlar, hur man nu kan vara de jag tycker de är rätt söta. Men när jag gick in o leta efter spindeln fanns ingen där så jag funderade hur ska jag få Ingrid att somna om , jag försökte allt men inget hjälpte inte ens att ja låtsades spola ner den i toan, så i natt har jag en vild liten femåring i sängen som tar lika mycket plats som en vuxen karl

Nu ska jag göra kväller för i morgon blir de jobb och de ska bli så skoj natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback