Städ & tvättdag

2010-12-22 @ 10:07:51

Godmorgon=)

I dag står städning och tvättning på dagens att göra lista. Ingrid är piggare i dag hon har sovit konstant i tolv timmar så nu är hon lite bättre men hon har fortf lite feber och hosta.

Sitter nu och väntar på att maskinrna ska bli klara. passar på att tvätta överdragen till soffan eftersom de är i tyg och vitt, bra va med vit soffa och fotölj när man har hund och barn ?? ;)

ska även gno på här hemma så de blir julfint och ugnen ska få sig en omgång och bädda rent i sängarna? hur ofta byter ni sängkläder, jag byter minst  1 ggr i veckan.

I morgon ska jag storhandla och göra klar sista julklapparna, min snälla mamma kommer och passar Ingrid så jag kan åka i väg i lugn o ro.

Ha en fortsatt bra dag puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback