Underbar kväll

2010-12-30 @ 10:22:32

God morgon eller god förmiddag!!

Gårdagen va helt outstanding=)

Som jag tidigare skrev så va vi på spa igår kväll och i dag mår jag riktigt bra både i kropp och själ känns som ett bra avslut på året att få rå om sig själv.

Som ensamstående mamma är inte att unna sig själv prio ett men from nya året ska jag ha som mål att rå om mig själv mer och vara mer egoistisk att verkligen unna mig bra saker.

Vi åt gott och drack gott dock alkoholfri då jag tog  bilen. Bubbel och bastu samt ansiktsmask och peeling så i dag känns ansiktet som en baby rumpa, det är något jag ska börja unna mig mer att ta tid till att sköta min hy bättre att göra fler masker och inpackningar.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till sen ska vi ut me hundarna och ev få lite fotvård av syster som sagt nu vill man bara ha mer och mina trötta fötter skulle behöva lite ompyssling.

Bjuder på lite bilder från kvällen och kan bara konstatera att vi ser inte riktigt klok ut men vi fula ner oss så va lugn vi ser inte ut sådär och btw de är chokladmask vi har i ansiktet.







Annica och Marie verkar ha väldigt skoj =)

syster och jag med chokladmask

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback