Barn baciller

2011-02-15 @ 18:51:26

Hejsan finaste =)

har legat sjuk igen har haft nån halsinfektion som gjort ont som satan och har gjort att rösten inte velat samarbeta.

I går va jag ledig och passade på att plugga klart en uppgift som skulle in samt städa av lite här hemma.  Vi firade även alla hjärtansdag med fika och presenter här hemma och jag fick jordens finast silverlykta från cervera av Ingrid, hon kan hon gohjärtat. Självklart fick Inga lite presenter hon med.

I dag har det varit skola hela dan fick skjus in av snälla pappa då jag verkligen inte har varit pigg och självklart hade jag glömt att jag skulle ha två timmars redovinsning men den gick klockrent är man en stjärna så är man =) vår lärare va super nöjd men vårat arbete.

Fick även skjus hem eftersom jag trodde jag skulle dö annars på väg hem. Handlade lite snabbt och la mig och vila medans ingrid tjattrade och sedan blev de mat. Ingrid önskade att vi skulle baka så vi bakade kladdkake muffins ok jag har smakat en! men de är så sött så fy sjutton. Ska ta med dem till farmor i morgon.

Ha en fin kväll <3<3<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback