En sak har jag lärt mig

2011-02-02 @ 20:47:20




Godkväll

Jag har lärt mig en sak att det blir aldrig aldrig som man tänkt sig.... hur kan en människa ha så otur och allt verkar vara emot mig just nu... är de inte pengar så är det nå annat, ja jag vet att jag gnäller :( men jag är trött och hungrig. Jag lyckas alltid bli hungrig på kvällen så titta på matprogram är ingen ide.

Ingrid vill inte sova har försökt med allt i kväll hon grinade nyss för en pojke på dagis hade förstört hennes bild på Erik Saade som hon hade med sig i dag...

Jag kollar på livet på bb och vill oxå ha en bebis men de är mindre lockande med värkarna, Ingrid besämde att hon skulle inte ha nå barn för hon vill inte ha ont så hon tyckte jag kunde skaffa barn i stället. Hon vill ha ett syskon säger hon, hon blir nog påverkad av att flera i närheten har syskon och ska få. Inte lätt att förklara för en femåring att man ska va två, jo den biten vet hon men att man måste ha en man att leva med. Gullungen frågade om jag va lycklig när jag fick henne och de kan ja lova jag förklarade med tårar i ögonen att de va den bästa dagen i mitt liv när hon föddes och att jag älskar henne över allt annat. Då sa hon att de va bästa dagen i hennes liv för då träffade hon mig <3

Nu ska jag släppa ut affe sen blir de en dansk serie på ettan, jag som älskar danska serier.

I morgon måste vi kliva upp tidigt som sjutton ska va hos doktorn åtta så Johan plockar upp oss strax innan.

Ingrid har precis somnat jag mutade henne med glass efter att vi varit hos doktorn i morgon.

Gokväll och godnatt sov sött <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback