FARFAR

2011-02-01 @ 17:01:14

Hej i dag så hämtade jag Ingrid till halv två sen for vi i väg till stan för att fira min farfar som fyller 91 år i dag, inte illa =) Ingrid tycker om att vara hos Tage som han heter.
Det bjöds på god smörgåstårta ( de va den dieten de ) men när nån fyller är de oartigt att inte smaka eller hur..

han bor på ett jätte mysigt ålderdomshem på söder och verkar trivas som fisken i vattnet och han hade blivit lite tjock men vad gör de när man är gammal och han ser så ung ut. Hoppas man själv ärvt dessa gener.

Nu händer inte mycket ska kolla upp vad som visas på tv i kväll och ska snart göra middag åt Ingrid men har ingen aning om vad hon är mätt säger hon på chokladbollar =)

Nää ha en fortsatt fin kväll <3<3<3








Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: ja, men ibland så blir det ju så att man står stilla ett tag, du ska se att det tar fart igen :-)



Själv så hoppas jag bara att jag inte stannar upp, för snart så ska brudklänningen beställas & vill gärna gå ner iaf 5-10kg till innan dess :-)

2011-02-01 @ 17:34:55
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback