Godmorgon

2011-02-02 @ 09:45:35

Hej i dag är det onsdag och veckorna flyger i väg snart helg igen. Har precis lämnat Ingrid på dagis och tog en liten prommis me Affe ska ut på en längre snart med syster och hennes hund. träffade på Alfons bror ute och om man inte vet att de är syskon skulle man aldrig kunna gissa det för han va mycket mindre och gul eller vit mer. Men de va roligt för jag har inte sett någon ur kullen sen han va valp de skulle va roligt att se de andra hundrarn om nån är lik Alfons för de va några svarta några vita och en del schäfer färgade.

Nää plikten kallar nu ska de brännas fett utan bara f*n det står still på den förbaskade vågen jag blir galen jag vill ha en ny våg för min väger olika hela tiden!! inte lätt att ha koll då. Hoppas bara att det är en svacka och att jag fortsätter neråt snart.

Hörs senare ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Agge

Strunta i vågen och använd ett måttband istället. Visst ska man väga sig men att mäta visar ofta resultat fortare. Kramar

2011-02-02 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback