Ja jag lever

2011-02-06 @ 20:56:54

Hej sorry taskig update ja vet men dessa dagar har varit mer än fartfylda har knappt suttit vid datorn.

Igår hade vi en trevlig familjesammankomst hemma hos mamma och pappa med underbar middag. I dag hade jag sovmorgon sen ut en stund i solen och sedan in till stan för bio,Trassel 3D och sen en god middag på olerys och jag va duktig och tog hamburger tallrik utan pommes och bröd och en loka till.

johan kom och hämtade Ingrid efter maten och skjusade hem mig, kan va snäll den där Johan när han vill.

Kom hem tog en lång promenad så fettet bränns bort sen en fika hemma hos goaste Mikkis =)

Nu har jag just kollat solsidan och alla människor måste bara älska det programmet det gör hela helgen.

Nu är de slappar dags ska nog skiva upp lite avocado och slå på en film.

Ha en fin kväll och du vet väll att du är värdefull <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback