KOMA

2011-02-09 @ 08:04:39

Godmorgon kära läsare jag befinner mig i koma eller nå liknande tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv, fattar inte jag sover äter bra, motionerar men de händer mycket nu har en hel del i skolan som ska göras klart så jag har att stå i.

Igår va de skola hela dan och vi hann me att göra klart våran lektion i går så i dag slipper vi åka in och göra den men ska viga dagen åt hemmastudier eftersom jag har en uppg som ska vara klar på måndag.

Nu sitter vi i lugn och ro och tittar på bompa och käkar frulle sen blir de dagislämning och en pw för min del innan jag slår ner ögonen i böckerna.

Efter dagis har vi inget planerat så vi ska höra med brudarna vad de har planerat.

En handling och tvätts skulle jag behöva hinna med i kväll.

Ha en fin dag och njut av solen <3<3<3



Sessan ute på promenad med saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback