Lördag

2011-02-12 @ 08:30:32

Godmorgon =) kan man vakna härligare än med en dotter som är på bästa humör och att solen skiner. Somnade som en stock efter två dagars hårt arbete, men jag älskar mitt jobb, ungar är de härligaste som finns och speciellt små barn upp till trean. jag va i sexårs i torsdags och de är så roligt att träffa Ingrids gamla dagiskompisar och igår i ettan.

Man inser nu hur mycket som händer mellan förskolan och sexårs de blir så stora på en gång, men de växer väl som sjutton som individer det sista året.

Igår somnade jag som en stock fick mejl igår kväll men fattade ingenting jag såg nu att jag svarat nå helt obegripligt.... de va Frida systerdotter som frågade om de va ok att låna min lägenhet i helgen och klart hon får det =) har faktiskt själv varit tonåring så jag vet hur skönt de är att komma hemifrån och va vuxen ett tag.

Jag, Ingrid och Alfons sover hos syster i natt och har mys med mat, film och gotta

Nu ska jag dricka kaffe och om en timme kolla om tvättis är ledigt har hela korgen full. Man hinner ju ingenting när man både jobbar och pluggar.

Ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer
Postat av: carola

Här blir det mys i soffan i kväll, massa gotta och melodifestivalen.

Ska bli kul med Babsan, Glitter och Glamour:)



kram och ha det så bra

2011-02-12 @ 14:06:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback