Män är inte smarta

2011-02-09 @ 19:05:14

Ja jag är arg. men män måste vara mindre inteligentare än kvinnor,ok inte alla män men rätt många och konstigt nog så träffar jag dem allihop måste stå i min panna - idioter sökes.

Nu har dagen gått och jag har verkligen pluggat hårt kom riktigt långt, men satt och kollade ut och ville så gärna gå ut och gå igen men tiden fanns inte måste bli klar med detta till på måndag.

Hann upp på köpis med och fylla på kylskåpet men skit va dyrt de är att äta allt laktosfritt och sojaprodukter men vill man må bra så =)

Jo då min kost går bra de visar minus på vågen varje dag.... ja jag vet man ska inte väga sig men jag gör det för det sporrar mig men jag har minskat även en decimeter i midjan=).

Nu ska jag natta lillan och provsmaka de nya lchf brödet jag nyss bakat och tackar Marie S för det goda receptet.

I kväll blir en tidig kväll då de vankas jobb.

Ha en fin kväll och alla män är inte idioter men rätt så många

 

                                                                 


Kommentarer
Postat av: Marie S

Hoppas att det smaka gott

2011-02-09 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback