MY LIFE

2011-02-02 @ 12:56:43

Fördriver tiden lite


Är du kär?
Både och

Är du en sportfåne? nixÄr du rik? nix tyvärr, bara på erfarenheterÄr du fattig? kan jag inte påstå
Är du trött? alltid
Är du shoppingsugen? YES
Är du töntig? kanske
Är du ressugen? iSkulle vilja möta våren i Barcelona
Är du skolsugen? näää
Är du irriterad? jag va inte nu
Är du alkholsugen? inte just nu ,men ett glas rött i kväll skulle inte sitta fel

Är du saknad av nån? De hoppas jag
Smeknamn? annis
Bästa åldern? 24-25Bästa tidningen? topp hälsa, sola cosmo

Hur sminkar du dig? Lite täckstift, puder, rouge, mascara och  lippglossNär stal du senast något? minns inte
Hur många timmar sov du inatt? Runt ca 10 timmar
Vilken film såg du senast? bio Änglagård, tv toystory 3

Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.
Vad sa du senast till vem? Sa nått nyss till Annica och mamma

Vem fick du senast sms från och vad stod det? JohanVad gjorde du i förrgår? I söndags..  badade

Vad har du gjort idag? Tvättat, diskat, ätit mat, promenadVad ska du göra idag? hämta barnen på dagis vara ute..
Hur många msn-kontaktetr har du? Använder inte MSN.
Vilket land besökte du senast? seriöst kommer inte ihåg.
Vad såg du senast på tv? nåt me miljon Vad är det för märke på din dvd-spelare? Gowell
Senaste köp?  mat
Vad har du dåligt samvete för? dålig att träffa vänner
Vad har du för skor? sorelVad har du på dig nu? träningskläder
Vilken musik har du lyssnat på idag? ingen alls
Är du vegitarian? Nej.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Är du feminist? Nej.älskar kött

Vad drack du senast? kaffeGillar du att laga mat? Nej, men tycker om att äta
När sjöng du senast? i morse "vill du dela ett äpple med mig"
Håller du det städat? Alltid.
Vad gör dig lycklig? min lilla familj och vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback