STÄDA

2011-02-02 @ 14:15:49

Igår ficka jag ett städryck efter att sett massa hundhår flyga omkring trots att jag dammsugare varje dag! men jag dammade, dammsög, städade badrummet och torka golv... de är så fruktansvärt tråkigt men jag älskar att ha ordning och reda och framförallt rent.

Funderar om man kan raka alfons till sommaren eller om han kommer se rolig ut.... nää skoja bara i bland blir jag tokig på allt hans hår. Han lossnar sjukt mycket.

I höst ska jag anlita en städerska en gång i veckan i stället så jag slipper städa, under sommaren känns de onödigt när man är hemma mer men på hösten är de ofta fullt upp och de är så tråkigt. Bättre att leja bort jobbet till nån som vill.

Jag älskar rengöringsmedel doften är underbar =)

Hur ofta städar ni??? dvs torkar golv och dammar tex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback