Tillökning

2011-02-26 @ 19:32:20

Ja ni läste rätt det har blivit tillökning i familjen men kanske inte som det låter utan jag har tagit över systers bil och kan bara beskriva med ett ord SKÖNT!!! nu slipper jag be om skjus och slipper vänta på buss och kan åka bil till skolan =)

så i dag tog jag och städade bilen inuti och i morgon blir de en rejäl rengöring på utsidan sen är den skinande ren.

I dag började morgonen tidigt 6:40 gjorde Ingrid morgon vilket jag tyckte va på tok för tidigt så jag kröp ner i sängen igen. Små plockade här hemma och gjorde oss klar för att åka och storhandla på ica maxi. Hittade lite ¨på deras rea men köpte ingen bok för det finns inte tid att läsa, endast studentlitteratur och böcker till jobbet.

hem och fikade för vi hade kalas för Alfons som fyllde två i går, tårta och presenter blev det =) sen vilade jag en stund och Inga lekte med lego. Drog och käkade mc donalds i dag.

Hämtade även ut mina converse som hade kommit så nu får våren gärna komma =)

Nu sitter vi och har mys med gotta och bompa och inväntar mello.

pga av mycket jobb och studier denna vecka har jag ej haft tid att blogga men nu blir de nog lite lugnare ett tag.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback