Trevlig kväll

2011-02-05 @ 08:08:47

Igår kväll lagade jag mat och bjöd syster +kille och Ingrid och hans dotter Alice på mat det blev riktigt lyckat med de nya lchf receptet och de va tacogratäng =) efterätt bestod av grädde + blåbär och hallon med riven mörk choklad över, vinet stod jag över kände mig sliten och tung i huvudet.

Ingrid och Alice lekte på som bara den sen åkte de hem och vi tittade på tv innan Ingrid ville sova.

Tyvärr blev ingen bild men jag kan skriva ut receptet här kommer det.

*Köttfärs efter smak
*philadelfia och creme frech som blandas
*taco mix
* paprika och lök
*riven ost gäran fet och smakrik

Börja med att steka köttfärs och blanda i tacomix
blanda philadelfia och cremefrech ska va den feta varianten av båda
hacka lök och paprika
strö över ost gärna mycket

grädda i 225 grader tills osten fått färg och servera med en god sallad på mixsallad, tomat, gurka paprika, fetaost och avocado och avnjuts med ett glas rött till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback