-2

2011-01-10 @ 12:39:18

Hoppsan lunch redan =) i dag tog vi en sovmorgon till nio och sen gjorde vi oss klar för at- t gå till dagis och jag tog en promenad i solen så skööönt !! känns som vår...

Jag har nu ätit min nya kost i en vecka nämligen LCHF och för de som inte vet vad de är så är de baserat på att inte äta kolhydrater och äta mer fett och bara grönsaker som växer över marken i stora drag, alltså mycket proteiner och fett.

Jag ställde mig på vågen i morse för att se om de givit något resultat och vågen visade -2 kg whooo det trodde jag inte va faktiskt skeptisk men ville prova så nu vet jag att de funkar och man håller sig riktigt mätt. En vanlig dag börjar med äggröra med sojamjölk och bacon till frukost sen luch då blir de kött,fisk. ägg. kyckling och kalkon.

Sitter nu och pluggar till hemtentan som ska in nästa vecka och jag kan undra vart sjutton är motivationen!! men den kommer

Ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback