08:11

2011-01-19 @ 08:18:44

Godmorgon vackrast <3

I dag är en bra dag jag har sovit som en bebis, har nästan ingen värk i kroppen. Sitter med dagens andra kopp kaffe och ska snart rota fram kläder åt Inga sen bär de i väg till förskolan.

efter det blir det en promenad med Affe och sen hem en snabbis innan vi ska till metropolen Skutskär och hälsa på farmor.

Skulle även behöva stanna på ica maxi och handla eftersom fucking coop aldrig har fullkomligt sortiment, gud vad jag saknar ett ica i valbo.

sitter nu och funderar hur det blir med lunch eftersom jag inte kommer befinna mig hemma så jag måste komma på nå att ta med till lunch det lutar åt en proteindrink så jag inte faller i koma.

Ha en underbar dag hörs senare <3<3<3



btw jag är inte gravid ser bara så ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback