18:40

2011-01-31 @ 18:48:08

Gokväll är precis hemkommen från kvällens föräldrarmöte vilket va mycket trevligt och givande och vi fick mer kött på benen gällande vad som ska hända fram till skolstarten och hur övergången kommer att ske.

Fick även veta att en flicka till på Ingrids avdelning har planerat att börja på samma skola vilket känns tryggt för mig som mamma att någon sorts trygghet följer med. Det är nog bara jag som oroar mig Inga brukar finna sig snabbt och har lätt för att ta kontakt.

Men min lilla fia ska bli skolbarn de känns så obegripligt på något vis... men nån gång ska de ju ske.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem med henne nu så vi får kramas och gosa innan läggdags.

I morgon är det plugget som gäller hela dan sen direkt till min farfar som fyller 91 år. Så i morgon kommer de bli lugnare på bloggen.

Va rädd om varandra <3<3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback