Alfons

2011-01-22 @ 16:27:46

Vill börja med att tacka för era kommentarer ang Alfons och nu har han varit bra sen krampanfallet i morse men jag vågar inte lämna han för en stund. På måndag ska vi till vetrinären för att kunna fastställa vad orsaken kan bero på.

Min lilla kämpe jag lider med han när det blir sådär och så blir man ju livrädd :(

Har varit hemma hos syster hela dan lånade hennes lilla hund Saga och Ingrid och jag tog en varsin hund för en liten promenad.

Nu har Inga precis åkt till Johan och jag ska nog lägga mig i ett bad och sen ska jag ha mitt filmmaraton me en massa mys, synd att man inte har någon att mysa med bara förutom Affe då så klart.

Mer spännande än så är inte min dag i dag men man måste få ha rätt att bara slappa och vara i bland.

Sköt om er <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback