Allvarligt

2011-01-21 @ 10:44:42

Allvarligt vad är det som händer på bloggarna som jag brukar följa dagligen det kan nästan liknas ett bloggkrig. Visst alla har rätt till sin egen åsikt men det ger inte rätt att kasta skit på andra utan se om sitt eget hus först.

Jag kan oxå tycka att de gnälls mycket på vissa blogga, och de gör jag med men man är inte mer än människa och de kan va skönt att ventilera sin oro, trötthet eller enbart gnäll och inte gör det en människa sämre.

Låt alla leva sitt liv och alla mammor gör nog de bästa efter sin förmåga och de bästa för sina barn, sen kan det finnas orsaker till varför saker händer.

Jag tänker inte döma någon trots att jag inte håller med om vissa saker, och jag är ingen perfekt mamma men jag gör så gott jag kan och kärleken till mitt barn kan ingen ta ifrån mig.

Tragiskt att behöva lägga ner energi på att smutskasta varann i stället för att inse att vi människor är olika.

Nää snart blir de en dusch efter dagens prommis som nästan tog livet av en pga halka och en nackw som är ur balans, tur jag hade Lisa me mig som tog Affe.

Ska till syster kl tolv och äta lunch få se om mamma och pappa gör oss sällskap, vad det blir vet jag inte än men nå gott och nyttigt


See u <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback