Årets första cykeltur

2011-01-18 @ 20:03:11

I dag har jag cyklat för första gången i år och måste erkänna att de va kanske inte bästa dan att ta ut Bettan på men inga vurpor inte. Orkade inte gå till köpis jag hade för ont för att gå.

På em i dag så hade jag massage tid inbokad hos syster och kan bara säga hon är magisk med sina händer och hennes massage rum är så mysigt, hon kan sina saker hon =) bara att kontakta mig om ni är intresserad av massage, fotvård, ansiktsvård.

Nu förstår jag varför jag har så ont hela min rygg är sne så i morgon ska jag söka efter en kiropraktiker som knäcker ryggen rätt. Om ni vet nån bra lämna ett medelande i kommentarsfältet.

Trots att hon inte kunde fixa ryggen är jag betydligt mjukare i nacke och axlar =)

Nu har jag lagt mina lilla sessa som envisas med att sova i min säng men jag lyfter över henne sen när jag ska sova.

Själv ska jag bläddra i lite magazin och njuta mig bort.

Ska sova tidigt i kväll ska till min gamla farmor i morgon och sen leta febrilt efter sukrin och fibershusk.

Ha en underbar kväll mina fina <3<3<3

 

Alla har vi våra speciella vanor, och ingrid tycker tydligen att det är perfekt att gå på toa och borsta tänderna samtidigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback