Back on track

2011-01-14 @ 08:37:53

Godmorgon mina fina vänner=)

I dag är jag inge dålig har inte spytt sen igår morse så i dag ska jag ge mig ut på en prommis me bästa Alfons.

Har i princip sovit ett dygn nu och i dag ska dagen ägnas åt att plugga i kapp och även i helgen så nå vindrickande eller andra trevligheter får vänta jag måste bli klar me tentan till mån kl 10:00 nån som har tråkigt får gärna ta över.¨

I dag kommer min sessa hem jag ville inte smitta ner henne så hon har varit hos mamma och pappa men de innebär inte att hon kommit undan men de borde visa sig de närmaste dygnet men den ungen är gjord av stål=)

Just nu sitter ja och dricker kaffe och lyssnar på musik för att vakna till

Det är Rihanna på tv hon är min förebild både gör bra musik är en stark kvinna och fruktansvärt snygg.

Ha en fin dag så hörs vi senare <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback