Bada

2011-01-30 @ 09:02:12

Godmorgon sköna söndag =)

Min dotter är så otroligt morgonpigg men jag tvingade ner henne i sängen i gen med hot om att sov vi inte en timme till blev de inge bada i dag så hon låg och låtsas sov så jag fick en timme till i min varma sköna säng.

Nu har Ingrid pulat i sig en frukost som en vuxen karl skulle stå sig på de va plättar med äppelmos och en massa bacon och oboy.

Jag sitter vid datorn och lillan spelar nintendo men måste börja packa väskan nu och leta armpuffar för om en timme ska vi till badhuset. Hoppas Ingrid vågar åka rutchkana för jag älskar det och hur kul är det att åka själv medans ens barn står och tittar på.

Orkar inte packa me matsäck utan den intar vi där i stället.

Ha en fin dag önskar både jag och Ingrid <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback