Bra kokböcker

2011-01-14 @ 11:16:16

Hej nu har jag kommit in efter en skitkall promenad och lite lek i hundgården.

Vill bara tipsa om jätte bra kokböcker som jag lånat, eftersom jag äter efter lchf så är dessa böcker super =) jag har tidigare nämt att jag mår bra av dieten och det gör jag oxå min gravida uppblåsta mage är borta, visst den är fortf tjock men jag har minskat 4 cm i midjan på mindre än två veckor.

Jag får inte kramp efter jag ätit eller känner mig äckligt mätt utan mår bra av denna kost. Jag ska gå ner 11 kilo totalt och har snart gått ner 4 kilo på 2 veckor vilket jag tycker är bra.

Jag kommer att fortsätta med denna kost även efter min viktminskning men kommer succesivt lägga till lite kolhydrater i form av kanske bulgur qinoa osv men i stora hela hålla mig till denna diet. Jag måste göra det som är bra för min kropp och att den ska må bra jag ska ju trots bära på denna kropp i många år till.

Längtar riktigt efter våren så man kan börja röra sig mer ute, är ju så halt att man inte kan ta i fullt ut och nää jag tänker inte skaffa broddar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback