Dag 11

2011-01-09 @ 11:51:38

Ok jag vet jag har hoppat i listan men ska nu komma ihåg att skriva varje dag.
Dag 11 handlar om mina syskon.

Jag har två syskon en bror och en syster och jag är minst i syskonskaran precis som de ska va bortskämd och uppassad. nää då är inte alltid så kul utan blir ofta tagen för minstingen trots att jag är vuxen jag går in på mitt 32 levnadsår ohh fy!! va gammalt de lät.

Min Syster som är äldst heter Annica och är 43 år och har två barn David 13 år och Frida 16 år.
Hon bor i valbo precis som jag. Hon är den jag går bäst i hop med vi är väldigt lika till sättet trots att hon är 12 år äldre än mig men ofta känner jag mig som storasyster.

När jag va liten så hade vi inte så bra kontakt hon va ju tonåring när jag föddes och hade sitt liv men på äldre dar fann vi varann men vi är ganska hetsiga båda två och de kan likna catfight när vi är ovänner men blir ganska fort vänner igen, men båda är envis och vill inte erkänna att den kanske hade fel.
Men hon betyder otroligt mycket för mig och vi står varann nära.

Min bror heter Anders och är 38 år och han är inte ett dugg lik mig till sättet jag misstänker att han är en bortbyting haha skoja bara men vi är så olik varann och kanske därför vi inte heller drar helt jämt men självklart betyder han mycket för mig men vi har absolut inte samma kontakt och band som jag och min syster.

Han bor och arbetar i stockholm han bor där med sin fru Alli och son Lucas som är 11 år.  Kan känna att jag saknar Lucas och våran kontakt för jag hade han mycket när han va liten och han va en del av mig. Men nu har han blivit stor och bor inte kvar i denna håla.

Jag vill dock avsluta med att jag älskar mina syskon, blod är tjockare än vatten trots allt <3<33<




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback