Dag 12 Min handväska

2011-01-10 @ 20:41:45






I min handväska kan man hitta precis vad som helst....
för tillfället va den rätt tom kan bero på att jag inte varit i skolan på ett par veckor.









*knallrött läppstift mitt favvo för tillfället

*Iphone

* handkrä, har jag alltid med mig eftersom jag är en torris

*brillor jo åldern har gjort sitt jag har drabbats av åldershandikapp

*markeringspenna & markeringslappar

*Plånbok kan va bra att ha

* körkort

* concealer gör dunder mirakel mot ringar under ögonen efter för lite sömn

*lite mynt brukar skramla omkring på botten i bland kan man hitta en rejäl slant

* ME kräm klart världens bästa kräm mot finnar, sår och andra skavanker

*plastbestick som Milo skulle ha fått för längesen

* lippgloss

Jo de va nog allt inte allt för skojigt innehåll kanske men de va de viktigaste som jag brukar ha me mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback