Dag 13 den här veckan

2011-01-11 @ 15:32:32

Den här veckan är rätt fullmatad jag har nämligen en tenta till på mån som jag måste göra och inte har de blivit mycket gjort inte, I dag har jag inte mått bra mitt blodtryck är skitlågt känner mig svimmfärdig och ont i huvudet men kan va en reaktion på nya kosten, konstigt att kolhydrater kan ha en sån inverkan på en.

Ingrid ska gå på dagis hela veckan och i helgen ska hon till sin pappa så då är jag fri som en fågel men antar att barnlediga stunden ska vigas åt studier men nå skoj borde jag hitta på =)

I dag fick vi en läkartid till Ingrid så den 2 feb ska vi dit och se vad de kan göra åt vikt och längd.

Ingrid är en liten människa men väldigt klok och lillgammal så söt när hon pratar och så förståndig i bland kan man tro att det är en vuxen man resonerar med.

Så mycket mer skoj kommer antagligen inte att inträffa denna vecka och plånboken börjar eka efter december mån så nå dyra nöjen är inte att vänta. Ja de är skit kul att va stundent och fattig näää inte alls men de löser sig alltid.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och ropa på Ingrid som spelar nintendo att vi ska läsa lite ur boken. Hon har fått pippi på LasseMajas dektetiv böcker.

 

Ha en helt underbar dag och sköt om er så kommer jag nog tillbaka i morgon med nya tag och en piggare kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback