Dag 14 Det här hade jag på mig i dag

2011-01-12 @ 19:55:14

Haha ingen bild kommer i dag har de varit en dag med bara promenader och vila min nacke har strejkat då jag sov som en ostkrok i natt.

Inge rolig klädbild att bjuda på utan klädeln i dag bestod av

* gråa nike mysbyxor

* vit och svart randig topp

* svart bh + trosa

* rosa peakmössa

* svart fred perry jacka

* kängor Sorel

* svart tubhalsduk

Jag kan återkomma med en roligare klädbild när jag inte skrotar omkring i myskläder jag gör de en annan dag i stället.

Nu ska jag snart tappa upp ett hett bad med lite olja och massa skum släcka lampan tända lite ljus ta me iphonen in och hörlurar och njuta en stund för mig själv, måste bara försäkra mig att lillan har somnat först.

Ha en underbar kväll mina vänner<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback