Dag 15 mina drömmar

2011-01-14 @ 18:44:12

Hmmm hur ska man tolka den punkten är de drömmar man har om livet hur allt ska bli eller är de drömmar man har på natten eller kanske rent av dagdrömmar...

In för framtiden har jag inte mer drömmar än att jag hoppas att jag och min familj håller oss friska och att jag blir klar med min utbildning och senare får ett bra jobb =) en dröm jag har är att flytta till Åre och jobba där jag rentutav älskar Åre<3 jag finner ett lugn och inre frid där det är ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat,

I höst tror ja att jag ska dra dit och vandra för inget slår hösten i Åre så vackert med kuperade landskaper och alla vackra färger på hösten. Sen vinter tid är de inte så fel heller med alla vinteraktiviteter och uteställen samt hotellen med spa och träning.

Det är min dröm och jag hoppas jag en vacker dag kommer bo i ett mysigt hus nånstans i åre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback