Dag 16 min första kyss

2011-01-14 @ 18:54:01

Helt seriöst så är jag så tråkig så jag minns inte min först kyss så antagligen va den rätt usel annara hade jag kommit i håg med vem....

Något som jag däremot vet vem som absolut gav den bästa kyssen och de roliga är att vi alla tjejer i gänget på den tiden va tvungen att kyssa honom för att se om de verkligen stämde och jag kan lova den killen han visste hur man kysstes=)

Kan än i dag tänka tillbaka på hans kyssar och i bland har jag sett han i skolan och då småflinar jag lite eftersom jag tänker tillbaka på den tiden.

Tänk va kyssar kan vara olika och så härliga. I dag betyder kyssar för mig äkta kärlek , en kyss kan betyda mer än tusen ord <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback