Dag 19 något jag ångrar

2011-01-18 @ 09:00:34

Godmorgon mina fina vänner =)

I dag kör vi på dag 19 och det är något jag ångrar.

Det finns säkert tusen saker jag ångrar men försöker leva efter ett motto att man kan inte ångra det man gjort då förgör det en, visst man kan må dåligt över vissa saker men antagligen kan man bli starkare av vissa saker man varit med om.

Något jag ångrar är att jag inte flyttade utomlands innan jag fick barn men å andra sidan är det inte försent än.

När jag är klar utexaminerad lärare kanske jag tar med mig Ingrid och åker till ett annat land och undervisar under en period kanski i Bangladesh eller något annat fattigt land. Det skulle vara en dröm att kunna förmedla kunskap till barn som inte skulle få det annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback