Dag 20 den här månaden

2011-01-18 @ 20:20:49

Jaha den här månaden har inneburit en nystart i min nya hälsosammare livstil, visst jag syndar jag med jag kan ta nån ciggarett snusar i bland och tycker om att ta ett glas även choklad är en av mina laster.

Jag ska försöka leva efter att må bra och ta hand om mig bättre genom att säga nej mer och stressa mindre. Något jag inte föredrar är äckel vädret ute jag vill ha power i mina pw inte lunka fram som en snigel.

Ja min månad kommer väl inte se så annourlunda ut än övrigt men lite nöjen hoppas jag allt på och lite äventyr skulle sätta guldkant på tillvaron. Nästa vecka har jag en rolig sak inbokad men det tar vi då.

Jo jag ska ha nått mitt upsatta mål med att gått ner totalt denna månad 6 kg och det ska banne mig lyckas då ska jag unna mig en prinsessbakelse eller varför inte en hel tårta, skoja bara men lite nya kläder är ju aldrig fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback