Dag 21 ett annat ögonblick

2011-01-19 @ 21:05:17

Ett annat ögon blick oj va svårt. men jag väljer ett som jag minns som om de va igår. Det va den dan jag fick mitt körkort.
Jag va inte alls intresserad från början utan de va min mamma som puschade mig att börja så sagt och gjort jag började köra och anmälde mig till en bilskola.

Genast tyckte jag de va kul att köra bil och de gör jag ännu i dag fort ska de gå med högsta volym på och helst ska det regna, då skulle jag kunna köra hur långt som helst man tänker så bra när man kör bil och man får tid för sina tankar och en stund för sig själv, ja om man inte har nån annan i bilen då.

Jag tog mitt körkort i mars för 12 år sedan och jag minns min uppkörning som va i vintrigaste vintern men jag behövde bara köra valfri väg till Gävlebro och göra en parkering sen tillbaka och vips hade jag mitt kort i handen.

Jag tror vi kvinnor är skapta för att köra bil och dessutom mycket bättre än va män är =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback