Dag 7 min bästa vän

2011-01-03 @ 15:05:13

 



Hmm de är svårt att säga vem som är ens bästa vän de är ju inte samma sak som när man var liten och hade sin bästis.

 

När man blickar tillbaka kan man se att det fanns betydligt mer "kamrater" men fanns de där när man verkligen behövde dem, och anförtrodde man dem allt, nej utan jag ser mer att jag har några få vänner som jag kan dela allt med.

Dock saknar jag flera av mina manliga vänner som antingen har gått in i förhållande där de inte är accepterat att ha kvinnliga vänner för deras respektive, kanske känner deras partner sig hotad, ja jag vet faktiskt inte. Många av mina vänner (manliga) har försvunnit men jag tror inte att de är med flit utan man har växt i från varann skapat sig ett nytt liv med familj och andra intressen.

Jag har faktiskt en manlig bästis och de har jag tidigare skrivit om utifall ni följt bloggen och han har funnits vid min sida sen sena tonåren och han har även och kommer även att vara mer än en vän, vi kan dela allt och kan va skönt att ha en mans perspektiv på saker och ting o se ur deras synvinkel.

Vill avsluta med att jag älskar alla mina vänner oavsett kön så är det ni som gör min dag även om vi inte ses alltid så vet jag att ni finns där.

       

Mina fina flickor <3
                                     

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback