Dag 8

2011-01-06 @ 08:48:46

Gomorgon mina fina vänner

I dag är en bra dag, känner mig utvilad och vaknade före Ingrid för en gångs skull.

I bland är de så skönt när man har morgonen själv innan tv och frukost ska göras att bara njuta av lugnet och tystnaden.

Jag va så trött igår så jag orkade inte uppdatera mer men i dag kör vi på punkt 8 som va igår men nu kör vi.

Dag 8 min tro

Jag vet inte om jag har någon särskilt tro jag är varken kristen eller troende i någon annan religon men klart att jag tror att de finns nått där ute som är starkare än männskiligheten något som vi inte kan styra över. Om de är gud eller något helt annat det vet jag inte...

Jag tror däremot på karma att de man ger ut får man tillbaka och det är ett motto jag försöker leva efter att behandla andra som jag själv önskar bli bemött.

Även om en person är elak eller behandlar mig illa önskar jag inte den personen ett helvete men det brukar slå tillbaka på den personen förr eller senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback