Dyr räkning

2011-01-24 @ 19:00:08

Hej i dag har de verkligen varit fullt upp och orken efter vetrinären tog verkligen slut vi var där i två timmar.

Och 3670 kr fattigare :( men huvudsaken min lilla prins fick bli ordentligt undersökt med prover hit och dit och en massa annat.

Får provsvaren på tors morgon bara att hoppas det inte är epelepsi , håller tummarna. Mot hans kramper fick jag flytande stesolid som ska tas i rektum (intresse klubben antecknar) men bara vid krampanfall.

Hittade även ett nr till en tjej som sysslar med lydnadskurser så ska ringa och höra efter skulle passa bra att börja nu ivår när värsta valpigheten har lagt sig. Fast han är redan ganska duktig men kan behöva finslipas lite.

Nu har vi precis ätit middag med Lisa & Tindra och de har gått hem jag och ingrid myser i soffan och ska snart få henne i säng, jag längtar till att natta henne så vi får läsa klart Lasse och Maja


Kommentarer
Postat av: Nize

Vidrigt vad dom tar betalt när ens bästa vän blir sjuk!

2011-02-05 @ 21:04:30
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback