Farmor

2011-01-19 @ 14:10:55

Hej är nyss hemkommen från min söta farmor men bra speciell är hon allt =) stannade till ¨på vägen hem på ica och där hade de fiberhusk så i kväll ska det bakas bröd.

Fixade även lite fler vuxenpoäng när jag i dag skaffade ett ica kort och det va inte en dag försent. Blev lite blommor att fylla på med nu när alla julblommor är borta. Jag bara älskar tulpaner finns inga vackrare blommor men det är svårt att få tag på vita som jag vill ha. Ja jag föredrar vita blommor men nu blev de flerfärgade.

Blev även en ny kalender så rosa och fin måste ha en med en sida för varje datum. Så innehållsrikt som mitt liv är hehe. Köpte oxå solo för då fick man en mascara med, jag är expert på att köpa tidningar då man får något med eller en premunera och få en gåva.

Nu ska jag röja upp lite här hemma har jordens disk kvar att ta i tu me.

Hörs senare <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback