Fredag kväll

2011-01-21 @ 18:55:49

Hej vackra du =)

Nu är det soffmys på högsta nivå, trött i både kropp och själ och mår faktiskt lite illa :( men har bara mig själv att skylla men jag anser att nu när jag nått ena delmålet har jag rätt att ha en riktig mys och ätardag men efter att svullat pizza ångrar jag mig. Vi drog vidare jag mamma och syster till köpis, Ingrid protesterade och skulle va hos morfar under tiden.

Hittade en jätte fin skinnjacka till Ingrid men tyvärr fel stl den va på rea men de blev inge me de. Va även in på MQ för att kolla efter en skinnjacka jag sett som jag vill ha till våren men den hade inte kommit in än.

Drog vidare till sandviken och hyrde film på hemmakväll och köpte pizza på gästriklandas bästa pizzeria Verona, om ni inte varit där måste ni prova deras pizzor =)

Nu blir de mera mys innan Ingrid ska sova och jag sätta igång en film.

Ha en fortsatt mysig fredag<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - VINN HÅRPRODUKTER

Det är för det första carola själv som startat detta. Självklart blir jag och många andra less när hon gör såna uttalanden som hon gjort. Jag lär självklart få försvara mig mot dom påhopp hon gjort mot mej. Därimot har jag inte skrivit ett ont ord om henne, jag la ut något hon själv skrivit. SÅ har jag då kastat skit på henne? Jag har bara förklarat hur min situation med mina barn sett ut.



Sen har jag inte skrivit nånting anonymt hos henne, inte ens kommenterat. Vad andra sen skriver är upp till var och en.

2011-01-21 @ 22:50:01
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: anna karlsson

till crazyangel det va inte dig jag syftade på som hade varit anonym utan det va någon annan på din blogg som va anonym som skrev att hon va dum i huvudet. Jag försvarar absolut inte henne utan tycket hon gjort ett övertramp men jag tror nog hon ångrar sig när hon ser vad det leder till. Du har en jätte bra blogg fortsätt som du gör =)

2011-01-22 @ 09:44:31
URL: http://trosmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback